kliknij tutaj, żeby dodać wpis

18.06.2017 - 18:46 - Bernadetta Kisilewicz

Byliśmy w Pasiekach Pod Jaskółkami w zeszłym roku pod koniec sierpnia. Mili, uczynni gospodarze wprowadzali nas w tajniki bycia w Białowieży.Mieliśmy przywożone pachnące mleko od krowy i jaja od kur. Kwatera, klimatyczna stara chata podlaska, ma wszystko czego potrzeba na wakacjach.Spokój wokół, las blisko. Idealne miejsce na odpoczynek dla mieszczuchów. Polecam.

19.01.2017 - 14:10 - Marzena Żankowska-Iskrzyńska

Przemili gospodarze, mieliśmy przyjemność być u nich w ramach spływu kajakowego dwa lata temu ( ośmioosobowa grupa z Wrocławia, noclegi mieliśmy w Kalinie w Kruhliku). Spływ był zooragnizowany bez zarzutu, było super, a potem czekał nas poczęstunek, a to okazała się prawdziwa uczta :))) Goscinność ich jest wielka! Wybieramy się na Podlasie w tym roku znowu, więc pewnie skorzystamy z spływu! Polecamy! Serdecznie pozdrawiamy i do zobaczenia!

08.09.2016 - 21:59 - Bożena i Bogdan

"Pod brzozą" w Siemianówce to bardzo klimatyczne miejsce z kilku powodów.
Dom z 1946 roku urządzony tak jak zasługuje z racji swojego wieku.Ma sie wrażenie, że mieszka sie w skansenie. Drewniany z drewnianymi podłogami i oknami otwieranymi na zewnątrz. Wspaniały czynny kaflowy piec w kuchni i w pokojach. Bardzo czysto i w domu i w obejściu. Pełno kwiatów dookoła domu.
Gospodarze, sąsiedzi to bardzo ciepli, uczynni i mili ludzie. Będąc tam czułam sie jakbym przyjechała do rodziny.
Przyroda w bliższej i dalszej okolicy zachwycająca. Żubry nieomalże na wyciągnięcie ręki, w lasach grzyby, cale stada wróbli, jaskółki i wszelakie inne ptactwo.
Powietrze pachnie, a noc tak ciemna, że na niebie miga niewyobrażalna ilość gwiazd i nawet Drogę mleczną widać.
I na koniec wyborna kuchnia Pani Anny. Wszystko co tam jedliśmy na pewno było własnej produkcji, smaczne, pożywne i zdrowe.Szkoda, że nie potrafię zrobić takiej owsianki, takich naleśników, takich pierogów z jagodami i takich ogórków małosolnych jak Pani Anna :-)
Pobyt w tym miejscu przywołał najmilsze wspomnienia z dzieciństwa i chcemy do Was wrócić. Pozdrawiamy z Poznania

Poznań

06.09.2016 - 10:40 - Małgosia Dołoszyńska

Kwatera "Pod Brzozą" w Siemianówce to jedna z najfajniejszych kwater, w jakich gościliśmy w sierpniu z mężem i dwójką małych dzieci. Bardzo klimatyczny dom oddajacy w 100% klimat Podlasia i wschodniej granicy (można sie poczuć jak w Skansenie), czyściutki, w pełni urządzony. Naokoło zamknięte podwórko z atrakcjami dla dzieci jak kozy, króliki, szczeniaczki i kurki - Pani Gospodyni pokazuje dzieciom kózki, można pogłaskać, nakarmić. Dodatkowo olbrzymia huśtawka, piaskownica, masa zabawek dla małych i dużych, traktor u sąsiada :), mleko prosto od krowy, którym częstowała sąsiadka. Gospodarze przemili, bardzo gościnni, obdarowali nas pyszną kiełbasą własnej roboty na koniec. W skali 1 do 10 - daję 10! Na pewno tam wrócimy!

26.08.2016 - 13:47 - Monika

Mieliśmy przyjemność gościć w tym roku na wakacjach w gospodarstwie agroturystycznym "Pod Brzozą" w Siemianówce i szczerze możemy polecić to miejsce. Domek w którym mieszkaliśmy jest niezwykle uroczy i klimatyczny. Gospodarze zadbali z najwyższą starannością o to abyśmy mogli w nim dobrze poczuć - wyposażony jest we wszystko co niezbędne w domu, nawet w środki czystości. Jest w nim przestronnie i wygodnie. W oknach wiszą moskitiery przeciw komarom, są zapasowe koce, w łazience kosmetyki. Wszystko zadbane i czyste. Na zewnątrz jest miejsce na grilla, stół z ławką, hamak, huśtawka na drzewie dla dzieci. Cisza i spokój. Gospodarze na dzień dobry poczęstowali nas serem kozim oraz jajkami od swojskich kurek. Mogliśmy również korzystać z warzyw z ogródka. Poza tym, miejsce to jest dobrą bazą wypadową do zwiedzania Puszczy Białowieskiej. Blisko do Hajnówki oraz na plażę w Starym Dworze. Wokoło wiele pięknych tras rowerowych. Mieliśmy ze sobą rowery, które mogliśmy na noc chować w garażu, a dodatkowo gospodyni udostępniła mi swój rower do użytku, ponieważ jako jedyna nie zabrałam swojego z domu. Gospodyni chętnie polecała man miejsca warte zobaczenia, była gotowa nawet razem z nami jeździć na rowerach. Jesteśmy pod wrażeniem i bardzo dziękujemy za miły czas.